|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

دکتر یخکشی : برای ایجاد توازن در منابع و مصرف آب و برق زیر ساخت ها استان متناسب با آن باید توسعه یابد.

دکتر یخکشی : برای ایجاد توازن در منابع و مصرف آب و برق زیر ساخت ها استان متناسب با آن باید توسعه یابد.

دکتر یخکشی : برای ایجاد توازن در منابع و مصرف آب و برق زیر ساخت ها استان متناسب با آن باید توسعه یابد.

 آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو درچهل و نهمین جلسه این شورا که با حضور مدیران کل بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو و شرکت های مادر تخصصی (مدیریت منابع آب ف  توانیر و آب و فاضلاب کشور) برگزار شد با بیان این مطلب گفت : در این استان زیر ساخت ها متناسب با مطالبات مردم توسعه نیافته و امکانات و تأسیسات موجود در بخش آب و برق پاسخگوی نیاز جمعیت ساکن استان که از تراکم بالا برخوردار است و جمعیت شناور آن که بالغ بر 15 میلیون نفر می باشد ، نبوده از سوی دیگر عواملی همچون بالا بودن سطح تحصیلات ، برخورداری استان از 7000 کیلومتر رودخانه و 400 کیلومتر سواحل و تمایل مردم به استفاده از حاشیه زیبای رودخانه ها و سواحل دریا میزان مطالبات آنها را از صنعت آب و برق  افزایش داده که این عوامل و برخی از محدودیتها کار مدیریت و خدمت رسانی در بخش آب و برق به مردم  استان را  دشوارتر می کند .

وی با بیان اینکه ما علاوه بر رسیدگی به درخواست  تک تک مردم باید درخواست ها و مطالیات کلی که از سوی نمایندگان ، فرمانداران 21 شهرستان و دیگر مسئولین محلی و استان و مطالباتی که رسانه ها از سوی مردم  مطرح و منعکس می کنند باید پاسخگو باشیم افزود : باید تلاش کنیم تا زیر ساخت های خود را در بخش منابع و مصارف متوازن نموده  تا بتوانیم پاسخگوی همه این مطالبات باشیم .

 مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در ادامه با اشاره به اینکه از استان مازندران به عنوان قطب کشاورزی یاد می شود گفت : متأسفانه در این بخش هم ما از حد اقل زیر ساخت ها برخوردار هستیم بطوریکه 240 هزار هکتار اراضی شالیزاری استان فقط 15 هزار هکتار آن از شبکه مدرن برخورداراست و برای انتقال تقسیم و  توزیع آب باید از شبکه نیمه مدرن و سنتی استفاده کنیم .

 ایشان در پایان ضمن قدردانی از تلاش آقایان مهندس افضلی و عنایتی رئیس و دبیر قبلی این شورا گفت: در سالجاری علی الرغم شدت گرما و کاهش 30 درصدی آب بهنگام رودخانه ها که این عدد در مناطق شرق مازندران به بیش از 50 درصد می رسد توانستیم مسائل و مشکلات کم آبی در بخش کشاورزی و شرب و تأمین برق را  در همین استان حل و فصل کنیم  و در سطح ملی این مشکلات را کمتر  منعکس کنیم که این موفقیت در سایه وفاق ، همدلی و تلاش خوب مجموعه صنعت آب و برق در استان حاصل شد .

 سپس آقای مهندس افضلی مدیر عامل برق منطقه ای مازندران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شورا هماهنگی مدیران صنعت آب و برق در دو سال گذشته گفت : صنعت برق استان در هفته دولت 316 میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح دارد که انشاء ا... برای بهره برداری از آنها برنامه ریزی خواهد شد در ادامه این چلسه سرکار خانم کارگر نجفی مشاور وزیر نیرو و مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو ضمن قدردانی از گزارش خوب هر یک از مدیران و ابراز خرسندی از وفاق ، همدلی و همراهی  مجموعه صنعت آب و برق در مازندران گفت : در گذشته وقتی که به استان ها سفر می کردیم صدای متفاوتی از مدیران وزارت نیرو در یک استان می شنیدیم ،گاها اختلافات  و شکایاتی بر علیه یکدیگر مطرح می کردند ولی امروز با تشکیل این شورا در استانها نه تنها این مشکلات رفع شده بلکه مجموعه وزارت نیرو  تقویت گردید و روحیه مشارکت مدیران نیز افزایش یافت .

ایشان با تأکید بر اینکه همه فعالیت شورا از سوی وزارت نیرو رصد می شود گفت : انتظار داریم مصوبات شورا ها به گونه باشد تا مردم و کارکنان این وزارتخانه در استانها حداکثر بهره را از این مصوبات ببرند.

وی بااشاره به ضروت قدردانی از تلاش کارمندان در هفته دولت از برگزاری مجدد جشنواره شهید رجایی در سطح ملی و استانی خبر داد و تصریح کرد : انشاء ا... این برنامه در سطح ملی با حضور رئیس جمهوری و در سطح دستگاهی با حضور وزیر و در استان ها  و شرکت ها  با حضور عالی ترین مقام همان استان و شرکت برگزار می شود .

  مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو در پایان با تأکید بر استمرار برنامه ملاقات عمومی در هر هفته  با مردم ،  به تشریح قانون مقابله با فساد اداری پرداخت و گفت : کمیته سلامت اداری و مبارزه با فساد که دولت در این زمینه تأکید زیادی دارد در وزارت نیرو تشکیل و فعالیت خود را بطور جدی شروع کرده و موفق شد تمام گلوگاه فساد را احصاء و راهکار های مقابله با آن را شناسایی کند .

ایشان در پایان با اشاره به ضرورت جایگزینی مدیریت ریسک بجای مدیریت بحران خواستار جلب مشارکت خیرین در امر آبرسانی به روستا ها شد .

کد خبر: 676
  تاریخ خبر : 1393/05/27
  آخرین به‌روزرسانی : 1393/05/27
 736
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 61
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 6,164
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 17,938,101
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/13 12:57:18
  • شناسه IP شما : 3.136.97.64

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821