|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای آب و آبادی تجلیل شدند

آثار برتر نخستین جشنواره رسانه‌ای «آب و آبادی» معرفی و نفرات برگزیده با حضور مدیران شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای «آب و آبادی» که به ابتکار شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران طراحی شده بود صبح روز یکشنبه -4 تیر- با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران، شرکت‌کنندگان در جشنواره و برگزیدگان این رویداد برگزار شد.

بیش از 30 اثر در دو بخش نوشتاری و چندرسانه‌ای به دبیرخانه این رویداد رسانه‌ای فرستاده شد که پس از داوری، دو اثر در هر کدام از بخش‌ها حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

 در بخش چندرسانه‌ای احسان فقیهیان از صدا و سیمای مازندران با فیلم کوتاه «نجات آب» رتبه نخست را کسب کرد و احسان فضلی اصانلو از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) با گزارش تصویری «تشنگی در شالیزار» رتبه دوم این بخش را کسب کرد.

از بین آثار ارسالی به بخش نوشتاری نیز گزارش «از زمین تشنه هم طلا می‌روید» اثر آتنا رستمی آله‌خیلی از خبرگزاری صدا و سیما حائز رتبه نخست شد و جایزه دوم جشنواره نیز به گزارش «حال آب خوب نیست» اثر حسین احمدی از پایگاه خبری آوای خزر تعلق گرفت.

داوری آثار توسط علی صادقی پیشکسوت و مدرس حوزه رسانه استان انجام شد و در هیچ کدام از بخش‌ها نیز اثری حائز رتبه سوم تشخیص داده نشد.

تعامل رسانه و دستگاه‌های اجرایی به سود استان است

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این مراسم با بیان این‌که تعامل رسانه و دستگاه‌های اجرایی به سود استان است، اظهار کرد: سعی می‌کنیم که تعامل بین ما و رسانه ها تقویت شود و همواره وجود داشته باشد. زیرا معتقدیم به همراهی رسانه‌ها برای اجرای برنامه‌ها و تحقق اهداف مد نظر در زمینه آب و منابع آبی نیاز داریم.

حیدر داوودیان ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه بابت تاخیر در برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای آب و آبادی، اظهار کرد: از همراهی اهالی رسانه برای تولید محتوای مرتبط با آب استقبال می‌کنیم و امیدواریم در رویدادهای بعدی شاهد افزایش حضور اهالی رسانه در این رویداد رسانه‌ای باشیم.

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند به ما در تشخیص درست برای تصمیم‌گیری‌ها کمک زیادی کنند. از همه عزیزانی که در این جشنواره شرکت کردند سپاسگزارم و خوشحال می‌شوم که انتقادها و پیشنهادهایی که در حیطه وظیفه‌مندی خبرنگاران است به ما منتقل کنید تا تشخیص درست داشته باشیم.

به همراهی رسانه‌ها برای فرهنگسازی در حوزه آب نیاز داریم

مدیر روابط عمومی آب‌منطقه‌ای مازندران نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همراهی خبرنگاران در برگزاری این رویداد و پوزش بابت تاخیر ناخواسته در برگزاری اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان گفت: تابستان پارسال که فراخوان جشنواره منتشر شد چشم‌اندازی برای این رویداد ترسیم کردیم و در تلاش بودیم تا طبق تقویمی که در نظر گرفتیم پیش بریم. از نظر فنی همه چیز طبق برنامه پیش رفت و جمع‌آوری آثار و داوری در زمان تعیین شده انجام شد. اما متاسفانه به دلایل مختلف و غیرقابل انتظار برگزاری اختتامیه بارها به تاخیر افتاد.

فاطمه پورکاویان با اشاره به تولید آثار تخصصی مرتبط با آب به واسطه این جشنواره، استعداد فضای رسانه‌ای استان برای تولید محتوا در این زمینه را بیشتر از آمارهای جشنواره «آب و آبادی» بیان کرد و افزود: وقتی پیشنهاد برگزاری یک جشنواره رسانه‌ای مرتبط با حوزه آب توسط شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران مطرح شد، با توجه به اهمیت و جایگاه آب در اقتصاد مازندران و البته تعداد بالای رسانه‌ها و اصحاب رسانه استان تصور ما این بود که با استقبال چشمگیری مواجه می‌شویم. هر چند که تعدادی اثر در خور توجه ارائه شد، اما آن‌چه که از فضای پرتعداد رسانه‌ای استان انتظار می‌رفت محقق نشد.

وی تصریح کرد: در هر حال تلاش شد تا گامی برای تجلیل از فعالان حوزه خبر و رسانه استان برداریم و در عین حال با کمک شما در زمینه فرهنگسازی و آگاهی‌بخشی جامعه در حوزه آب اقدامات مناسبی انجام دهیم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: روابط عمومی در هر دستگاهی به همراهی رسانه‌ها و اصحاب رسانه نیاز دارد و ما نیز در آب‌منطقه‌ای از این قاعده مستثنی نیستیم. انتظار داریم در طول سال نسبت به حوزه آب و فرهنگسازی در ابعاد مختلف این بخش همراه ما باشید و ما هم قطعا نهایتِ تعامل را با شما خواهیم داشت.

در بخشی از این مراسم علی صادقی داور جشنواره و مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه نیز علاوه بر ارائه دیدگاه‌های فنی درباره آثار شرکت‌کنندگان، کارگاه سوژه‌یابی در حوزه آب را برگزار کرد.

 

کد خبر: 2542
  تاریخ خبر : 1402/04/04
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/04/04
 مدیر روابط عمومی
 502
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 81
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 9,564
  • بازدید دیروز : 16,738
  • کل بازدید : 17,884,764
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/09 11:35:53
  • شناسه IP شما : 18.225.35.81

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821