ایشان با بیان اینکه این امور در راستای اجرای طرح تکریم اقدامات خوبی را انجام داده است گفت : تلاش شد تا مدت زمان پاسخگویی به استعلامات مردم و دستگاه بخصوص در بخش رودخانه ها به کمتر از 7 روز برسد که انجام این مهم رضایت مردم را در پی داشته است .
عبدالهی با اشاره به ضرورت پاسخگویی به مردم ارتباط مستقیم و چهره به چهره مدیران با متقاضیان را مهم برشمرد و تاکید کرد این ارتباط مستمر سبب اقناع مراجعه کننده و پذیرش آنها شده و ما را در انجام ماموریت هایمان همراهی می کنند .
مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت از راه اندازی تلفن سخنگو برای متقاضیان و نصب تابلو راهنمای ساختمان اداری و اتاق ها بر اساس جانمایی و ساختار اداری جدید سخن گفت و افزود : تلاش شد تا ضمن توانمندسازی نیروهای انسانی جهت ارائه خدمات نسبت به تهیه فضا و امکانات و تسهیلات مناسب برای آسایش ارباب رجوع اقدام و اطلاع رسانی لازم نیز انجام گرفت .