|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

حفاظت از آب زیرزمینی مهمترین موضوع جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان کلاردشت

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : فرمانداری کلاردشت که میزبان اولین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان این شهرستان بود صالحی فرماندار کلاردشت حفاظت از منابع آب را امری بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد : محدودیت آب زیرزمینی و تبعات زیانبار ناشی از برداشت غیر مجاز آن و همچنین رعایت حریم و بستر رودخانه ها و حفظ و حراست از آنها ایجاب می کند تا همگان در مقابل این انفال عمومی مسئول باشند .

  اخبار
  1394/11/29

دانش آموزان دبیرستان بهشت آئین قائمشهر با حضور در شرکت آب منطقه ای مازندران آمادگی خود را برای اجرای هرچه بهتر طرح نجات آب اعلام کردند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : 50 نفر از دانش آموزان دبیرستان بهشت آئین قائمشهر باتفاق معلمین رابط طرح در مدرسه مذکور با حضور در شرکت آب منطقه ای مازندران آمادگی خود را برای هر چه بهتر طرح نجات آب در سطح مدرسه و خانواده اعلام کردند .

  اخبار
  1394/11/29

28 پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای قابل واگذاری شرکت آب منطقه ای مازندران اعلام شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : 28 پروژه تملک دارایی های سرمایه ای قابل وا گذاری شرکت آب منطقه ای مازندران در زمینه تامین آب ، برق آبی ، تفریحی ، توریستی و گردشگری و استفاده از پساب شهری اعلام شد .

  اخبار
  1394/11/29

تاکید مدیر عامل آب منطقه ای مازندران بر بازسازی و مرمت صد ها سردهنه سنتی در مازندران قبل از شروع فصل جدید

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جلسه کمیته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت با بیان محدودیت های آبی سال زراعی پیش رو گفت : یکی از اولویت ها این بخش بازسازی و مرمت سردهنه های زراعی تخریب شده و آماده سازی آنها برای آبگیری است که باید تلاش کنیم با مشارکت مردم و همچنین سایر دستگاه ها ی اجرایی سردهنه های تخریب شده قبل از شروع فصل زراعی بازسازی و برای آبگیری آماده شوند .

  اخبار
  1394/11/26

قدردانی مردم روستای کوشسرا نوشهر از مدیر امور منابع آب آن شهرستان

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : مردم روستای کوشسرا نوشهر طی نامه ای از تلاش و پیگیری آقای مهندس حامد عبداللهی مدیر امور منابع آب نوشهر و چالوس در امر ساماندهی رودخانه کوشسرا و احداث سردهنه زراعی آن روستا تشکر و قدردانی نمودند .

  اخبار
  1394/11/26

بهمن فرید از همکاران امورمنابع آب تنکابن و رامسر به افتخار بازنشستگی نایل آمد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای بهمن فرید از همکاران امور منابع آب تنکابن ، رامسر وعباس آباد پس از 30 سال تلاش به افتخار بازنشستگی نائل آمد .

  اخبار
  1394/11/25

جمع آوری آمار منابع آب مازندران و کنترل و بازرسی آنها توسط 47 گروه در سطح استان انجام می شود .

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با اعلام این مطلب در کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی آب استان با بر شمردن اهمیت کار گروه های آمار برداری و گشت و بازرسی گفت : داده هایی که توسط این گروه ها جمع آوری و نظارتی که توسط آنها بر منابع و مصارف آب صورت می گیرد و اطلاع رسانی که از سوی این گروه ها در سطح بهره برداران و ذینفعان انجام می شود برای بخش آب استان بسیار با اهمیت است .

  اخبار
  1394/11/21

تیم فوتسال آب منطقه ای مازندران قهرمان فوتسال ادارات کل استان شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : تیم فوتسال شرکت آب منطقه ای مازندران نائب قهرمان فوتسال ادارات کل استان که به مناسبت دهه مبارکه فجر که از سوی اداره کل تربیت بدنی استان برگزار شد گردید .

  اخبار
  1394/11/19

کانال انتقال آب مارکوبن شهرستان رامسر به بهره برداری رسید .

بهره برداری از کانال انتقال آب مارکوبن شهرستان رامسر جهت تأمین آب زراعی 280 هکتار با هزینه 2880 میلیون ریال آغاز شد .

  اخبار
  1394/11/19

طرح دو منظوره تامین آب و تثبیت بستر رودخانه کوشکسر ا نوشهر به بهره برداری رسید .

آقای مهندس حامد عبدالهی مدیر امور منابع آب نوشهر و چالوس در مراسم افتتاحیه این طرح با بیان مشخصات فنی آن گفت : طرح مذکور که در تیرماه سالجاری شروع شده بود با هزینه 2800 میلیون ریال با هدف تثبیت بستر رودخانه و تامین آب 180 هکتار از اراضی شالیزاری به بهره برداری رسید .

  اخبار
  1394/11/19

مرحله دوم اجرای طرح دانش آموزی نجات آب همزمان با تجلیل از 200 نفر از برترین های این طرح در بیش از 1000 مدرسه در مازندران آغاز شد

در هفتمین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی مراسم افتتاحیه مرحله دوم اجرای طرح دانش آموزی نجات آب در بیش از 1000 مدرسه در مازندران با حضور جمعی از مدیران آب منطقه ای مازندران و مدیران آموزش و پرورش استان و شهرستان ساری برگزار شد .

  اخبار
  1394/11/19

کارگاه اطلاع رسانی ، آموزش و فرهنگ سازی طرح نجات آب برای مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : این کارگاه که با مشارکت بخش آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و عوامل اجرایی طرح نجات آب شرکت آب منطقه ای مازندران در محل نمازخانه آن اداره کل برگزار شد مدیران و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش مازندران ضمن اطلاع از شرایط آبی کشور و استان با چالش های موجود در بخش آب استان و راهکارهای مقابله با آن آشنا شد .

  اخبار
  1394/11/17

طی مراسمی بهره برداری از آب بندان هشتیکه گلوگاه آغاز شد .

در دومین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان گلوگاه بهره برداری از آب بندان هشتیکه گلوگاه باحجم 750 هزار متر مکعب به بهره برداری رسید .

  اخبار
  1394/11/14

پنجمین نمایشگاه از آثار دانش آموزان مازندران در مدرسه پروین ساری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : این نمایشگاه که با هدف ارتقاء دانش و آگاهی دانش آموزان به مباحث مدیریت منابع آب در استان و بهره گیری از مشارکت آنها و خانواده شان برگزار شد ،از روز سیزده بهمن ماه به مدت یک هفته در مدرسه مهندس پروین ساری دائر می باشد .

  اخبار
  1394/11/14

مشکلات اجرایی طرح های زود بازده شهرستان نوشهر با حضور دکتر یخکشی مورد بررسی قرار گرفت .

مشکلات اجرایی طرح های زود بازده منطقه نوشهر و چالوس با حضور دکتر یخشکی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در محل پرو ژه های زود بازده مورد بررسی قرار گرفت

  اخبار
  1394/11/13

حضور والدین دانش آموزان گلوگاه مازندران در کارگاه اطلاع رسانی و آموزشی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : حدود 150 نفر از والدین دانش آموزان شهرستان گلوگاه در کارگاه اطلاع رسانی و آموزش طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب استان به ویژه آب زیر زمینی شرکت کردند

  اخبار
  1394/11/12

صعود گروه کوهنوردی آب منطقه ای مازندران به قله سنگر سوادکوه

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : گروه کوهنوردی شرکت آب منطقه ای مازندران موفق به صعود قله 2600 متری سنگر سوادکوه شد .

  اخبار
  1394/11/12

پاشا : فعالیت هر دستگاه حفاری چاه مشروط به اخذ پروانه صلاحیت حفاری و نصب و پلمپ GPS بر روی دستگاه می باشد

آقای مهندس امیر هوشنگ پاشا معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران با بیان ضرورت ساماندهی دستگاه حفاری چاه آب در استان به عنوان بخشی از اقدامات طرح احیاء و تعادل بخشی آب زیرزمینی گفت : خریداران دستگاه حفاری باید توجه داشته باشند فعالیت هر دستگاه حفاری چاه مشروط به اخذ پروانه صلاحیت حفاری و نصب و پلمپ GPS بر روی دستگاه می باشد .

  اخبار
  1394/11/07

راهکارهای اجرایی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در جلسه شورای حفاظت منابع آب گلوگاه مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : راهکارهای اجرایی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی با حضور فرماندار و سایر اعضاء در جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان که در محل فرمانداری گلوگاه برگزار شد مورد بررسی قرار گرفت .

  اخبار
  1394/11/01
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 72
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 2,319
  • بازدید دیروز : 20,598
  • کل بازدید : 17,843,673
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/06 09:11:52
  • شناسه IP شما : 3.143.228.40

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821