گروه بازرسی و مدیریت عملکرد
(1نظارت بر اجرای دقیق قوانین، مقررات، بخشنامه ها، دستورالعمل های ذیربط مدیریت عملکرد
2) برقراری تعامل سازنده با مدیریت تخصصی در شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو
3) برقراری تعامل و ارتباط سازنده )با هماهنگی این مدیریت و مدیرعامل شرکت( با سازمان بازرسی کل کشور و دیگر نهادهای نظارتی
4) جمع بندی، آسیب شناسی و تحلیل شکایات همراه با راهکارهای پیشنهادی به منظور کاهش آمار شکایات شرکت آب منطقه ای مازندران
5) معرفی بازرسان همیار )کارشناسان خبره و متعهد( در تیم های بازرسی شرکت با هماهنگی مقام مافوق
(6انعکاس هر گونه تخلف احتمالی و ارائه گزارش به شرکت مادر و مدیر عامل شرکت و نظارت بر حسن جریان امور اداری
7) پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی شرکت در ارتباط با گزارش های اداره کل بازرسی استان و یا شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به اداره کل مذکور و یا ارسال جوابیه به شاکیان
8) تبیین و شناسائی گلوگاه های فساد، نقاط آسیب پذیر و انحرافات، مطابق با نظامنامه بازرسی و ارائه راهکارهای اجرائی به شرکت مادر
9) نظارت بر اجرای دقیق عناوین برنامه ای سالیانه مرتبط با حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد )ابلاغی مدیریت تخصصی ستادی(
(10 پیگیری و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ثبت اطلاعات مناقصات و مزایده های شرکت آب منطقه ای در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات iets) ( و سایت مرتبط شرکت مادر تخصصی ) tender ( و ارائه اطلاعات مورد نیاز به مدیریت ستادی شرکت مادر
11) استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سه سطح )سازمان، مدیران و کارکنان( بر اساس فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه
12) پیگیری و استقرار نظام پاسخگوئی با راه اندازی سیستم سامد و میز خدمت با هماهنگی مقام مافوق
13) نظارت بر اجرای تکالیف مرتبط با اجرای طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع و تهیه و انعکاس گزارش های مربوطه به مراجع ذیربط