|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

ششمین جلسه شورای حفاظت منابع آب بابل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران ششمین جلسه شورای حفاظت منابع آب بابل در محل فرمانداری بابل با موضوع نصب کنتور هوشمند ، آموزش و اطلاع رسانی و ساماندهی کشت مجدد ( دوم ) تشکیل شد .

  اخبار
  1395/09/30

هفتمین جلسه شورای حفاظت منابع آب در حوزه امور منابع آب نوشهر و چالوس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : هفتمین جلسه شورای حفاظت منابع آب آن حوزه که در محل فرمانداری چالوس و به ریاست فرماندار آن شهرستان برگزار شد بر همراهی همه ادارات با امور منابع آب بخصوص در اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی تاکید شد .

  اخبار
  1395/09/30

از فعالین و برگزیدگان سه ماهه سوم سالجاری تجلیل به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : همزمان با برگزاری جشن با شکوه پیامبر اعظم ( ص ) از آقایان حامد عبدالهی مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت ، قاسم اسلامی معاون برنامه ریزی ، حسن احمد پور مدیر طرح های آبرسانی ، احمد اصغری واوسری رئیس اداره حفاظت و بهره برداری امور منابع آب تنکابن و رامسر و حسن غلامی برنجستانکی دفتر امور مشترکین و درآمدها به عنوان فعالین و برگزیدگان سه ماهه سوم سالجاری تجلیل به عمل آمد .

  اخبار
  1395/09/29

تجلیل از بیشترین پیشنهاد دهنده در سالجاری در سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد

آقای روح ا ... سعادتی از امورمنابع آب آمل و محمود با بیشترین پیشنهاد در سالجاری به عنوان نفر برتر معرفی و در مراسم جشن میلاد نبی ( ص ) از نامبرده تجلیل به عمل آمد .

  اخبار
  1395/09/29

جشن میلاد النبی ( ص ) با حضور کارکنان آب منطقه ای مازندران و خانواده آنها برگزار شد

جشن میلاد پیامبر رحمت و صادق آل محمد ( ع ) با هنرنمایی تعدادی از هنرمندان به نام استان با حضور کارکنان آب منطقه ای مازندران و خانواده آنها برگزار شد .

  اخبار
  1395/09/29

مهندس حاج رسولیها : رسیدگی به مشکلات رودخانه غرب مازندران یکی از اولویت های مدیریت منابع آب کشور در استان مازندران است .

آقای مهندس محمد حاج رسولیها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در بازدید از رودخانه های غرب مازندرانگفت : با توجه به تعدد سیل در غرب استان مازندران ، افتادگی بستر رودخانه ها ،آسیب دیدگی های سازه های تقاطعی ، دخل و تصرف در رودخانه های این مناطق ، رسیدگی به مشکلات رودخانه های غرب مازندران یکی از اولویت های مدیریت منابع آب کشور در استان است .

  اخبار
  1395/09/28

شرکت 25 نفر از دانش آموزان دبیرستان آئین قائمشهر در طرح دانش آموزی نجات آب

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان بهشت آئین قائمشهر با حضور در شرکت آب منطقه ای مازندران در طرح دانش آموزی نجات آب شرکت کردند .

  اخبار
  1395/09/24

تجلیل از دانش آموزان برتر طرح نجات آب استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران مازندران: همزمان با آیین تجلیل از دانش آموزان برتر فعالیت های علمی و پژوهشی طرح نجات آب نیز به عنوان یکی از فعالیت ها علمی |وپژوهشی انتخاب و از نفرات برتراین طرح در سال تحصیلی گذشته تجلیل به عمل آمد.

  اخبار
  1395/09/23

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در بازدید یکی از مدیران ارشد شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور از تصفیه خانه آب شرب ساری گفت : اگر نتوانیم سدهای سجاد رود در بابل ، کسیلیان در سوادکوه و زارم رود در ساری را به موقع اجرا کنیم برای تامین آب شرب دهها شهر و صدها روستا در بخش مرکزی و شرق استان با مشکل جدی کمبود آب مواجه خواهیم شد .

  اخبار
  1395/09/23

تبلیغات اسلامی مازندران از ظرفیت فرهنگی تبلیغی خود در توسعه و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب مشارکت می کند .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان این مطلب گفت : با تفاهم نامه ای که بین این اداره کل و شرکت آب منطقه ای مازندران مبادله شد تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیت ها و امکانات فرهنگی تبلیغی وزارت نیرو را در ماموریت های بخش آب بخصوص اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب کمک کنیم .

  اخبار
  1395/09/22

کسب نائب قهرمانی کومیته جوانان توسط فرزند یکی از همکاران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : سرکار خانم رضوانه مصطفوی فرزند سید احمد مصطفوی از همکاران روابط عمومی شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به مقام دوم کومیته جوانان نایل شد .

  اخبار
  1395/09/22

مهندس مهران بانکه ساز به عنوان مدیر دفتر در آمد زایی و تجهیز منابع مالی شرکت معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ا ی مازندران : آقای مهندس مهران بانکه ساز به عنوان مدیر دفتر درآمدزایی و تجهیز منابع مالی شرکت آب منطقه ا ی مازندران معرفی شد .

  اخبار
  1395/09/20

دکتر یخشکی : شبکه البرز یکی از مهمترین طرح آبی شمال کشور است .

آقای دکتر محمد ابراهیم یخشکی در جلسه مشترک با نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت : شبکه آبیاری و زهکشی البرز در سطح 54000 هکتار از لحاظ وسعت و سرمایه گذاری یکی از مهمترین طرح های آبی شمال کشور است که باید مشگلات اعتباری آن حل شود .

  اخبار
  1395/09/20

معاون برنامه ریزی آب منطقه ای مازندران : در سالجاری 113 میلیارد تومان از اعتبارات طرح های عمرانی اختصاص یافت .

آقای مهندس قاسم اسلامی معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای مازندران گفت : در سالجاری از محل منابع ملی ، ملی استانی و استانی از 200 میلیارد تومان اعتبار طرح های عمرانی شرکت مبلغ 113 میلیارد تومان آن در قالب اسناد خزانه اختصاص یافت .

  اخبار
  1395/09/18

مدیر امور آب نور : با همکاری دستگاه قضایی بستر های تصرف شده در نور یکی پس از دیگری آزاد می شود .

آقای مهندس حسن وجدی مدیر امور منابع آب نور با بیان اینکه بستر های رودخانه بخشی از انفال عمومی محسوب می شوند و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند گفت : با پیگیریهای بعمل آمده از سوی امور منابع آب نور در آبان ماه سالجاری بخش مهمی از بستر رودخانه های چمستان آزاد شد و متصرفین و متخلفین علاوه بر اعاده بستر به وضع سابق محکوم به 58 میلیون ریال جزای نقدی و 362 روز حبس تعزیری محکوم شده اند .

  اخبار
  1395/09/18

دیدار و تجلیل از بازنشستگان آملی آب منطقه ای مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : جمعی از مدیران آب منطقه ای استان به سرپرستی معاون مدیریت منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی با حضور در منزل 4 نفر از بازنشستگان در شهرستان آمل ضمن تجلیل از خدمات آنها دیدار و گفتگو کردند .

  اخبار
  1395/09/17

آقای نورعلی بابایی به عنوان ذیحساب جدید طرح های عمرانی آب منطقه ای مازندران معرفی شد

مراسم معارفه ذیحساب جدید طرح های عمرانی شرکت آب منطقه ای مازندران با حضور مدیر کل اقتصاد و دارایی استان مازندران ، مدیر عامل آب منطقه ای و جمعی از مدیران دو دستگاه بر گزار شد و از زحمات آقای ایرج خزایی تجلیل به عمل آمد .

  اخبار
  1395/09/15

بزودی دوره آموزشی مدیریت منابع آب در روستا برای دهیاران برگزار می شود .

عبدی مدیر کل امور روستایی مازندران: بزودی دوره آموزشی مدیریت منابع آب در روستا برای دهیاران برگزار می شود . آقای مهندس عبدی مدیر کل امور روستایی مازندران در جلسه شورای حفاظت منابع آب استان اعلام کرد : بزودی دوره آموزشی مدیریت منابع آب در روستا برای دهیاران برگزار می شود.

  اخبار
  1395/09/14

چالش های اجرایی پروژه طرح احیاء و تعادل بخشی مازندران در جلسه شورای حفاظت منابع آب استان مورد بررسی قرار گرفت .

چالش های اجرایی پروژه های طرح احیاء و تعادل بخشی مازندران از جمله مشکلات اعتباری آن در جلسه شورای حفاظت منابع آب استان که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران برگزار شد مورد بررسی قرار گرفت .

  اخبار
  1395/09/14

دکتر یخکشی : کاهش 29 درصدی بارندگی و 17 درصد رواناب رودخانه در مازندران در دو ماهه اول سال آبی

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران گفت : در دو ماهه اول سال آبی ( مهر و آبان ماه سالجاری ) میزان بارندگی استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 29 درصد کاهش داشته است و میزان آبدهی رودخانه ها نیز در مقایسه با مدت مشابه 17 درصد کاهش نشان می دهد .

  اخبار
  1395/09/14

کمک رسانی امور منابع آب نور به مردم چمستان

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : با بارش برف سنگین در بخش چمستان نور ادوات سنگین شرکت آب منطقه ای مازندران که در منطقه حضور داشتند به کمک مردم شتافته و با برف روبی از جاده ها مسیر دسترسی را بازگشایی نمودند .

  اخبار
  1395/09/13

معرفی روسای گروه بهره برداری و نگهداری از شبکه های آبیاری و تأسیسات آبی برق آبی

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ا ی مازندران : آقای مهندس محمد رضا گودرزیان و خانم مهندس فاطمه تیموری به عنوان روسای گروه بهره برداری و نگهداری از شبکه آبیاری و زهکشی و تأسیسات آبی برق آبی معرفی شدند .

  اخبار
  1395/09/13

توجه ویژه امور منابع آب نوشهر به طرح تکریم و پاسخگویی به 6700 نفر از متقاضیان در یک سال گذشته

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران :آقای مهندس حامد عبدالهی مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : در راستای اجرای طرح تکریم این امور به درخواست 6725 نفر از متقاضیان رسیدگی و به آنها پاسخ گفت .

  اخبار
  1395/09/07

تاکید شورای حفاظت منابع آب ساری بر انسداد 105 حلقه چاه غیر مجاز و توقیف ادوات حفاری غیر مجاز و برداشت غیر مجاز شن و ماسه

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : شورای منابع آب ساری در سومین جلسه خود بر انسداد 105 حلقه چاه غیر مجاز که مضر به مصالح عمومی هستند و توقیف ادوات حفاری غیر مجاز و برداشت غیر مجاز شن و ماسه تاکید کردند .

  اخبار
  1395/09/06

پنجمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بابلسر بر گزار شد

پنجمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بابلسر با حضور معاون فرماندار و دیگر اعضای جلسه در محل فرمانداری بابلسر با موضوع چالش های منابع آب شهرستان ، انسداد چاه های غیر مجاز و تعامل و همکاری پیمانکاران دستگاه دولتی با بخش آب برگزار شد .

  اخبار
  1395/09/02

مدیر امور منابع آب نوشهر : نظارت بر بهره برداری از 1240 حلقه چاه و 800 عدد موتور پمپ از سوی امور در فصل زراعی گذشته

آقای مهندس حامد عبدالهی مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : در فصل زراعی گذشته بر روند بهره برداری از 1240 حلقه چاه زراعی و شرب منطقه و 800 عدد موتور پمپ نظارت به عمل آمد .

  اخبار
  1395/09/02

معاون طرح و توسعه آب منطقه ای مازندران : 48 درصد از عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران از سد البرز انجام شد .

آقای مهندس سید جمال موسی معاون طرح و توسعه آب منطقه ا ی مازندران با تشریح وضعیت تأمین آب شرب شهرهای گروه الف مازندران از پیشرفت 48 درصدی عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرهای مذکور خبر داد .

  اخبار
  1395/09/01

مدیر امور منابع آب ساری : جلوگیری از حفاری 22 حلقه چاه غیر مجاز در 7 ماه گذشته

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران آقای مهندس جواد طوسی مدیر امور منابع آب ساری و میاندرود گفت : در 7 ماه گذشته این امور موفق به جلوگیری از حفاری 22 حلقه چاه غیر مجاز و 18 مورد تجاوز به بستر و حریم رودخانه و برداشت شن و ماسه شده است .

  اخبار
  1395/09/01
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 64
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 5,567
  • بازدید دیروز : 13,507
  • کل بازدید : 17,619,315
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 11:58:02
  • شناسه IP شما : 54.211.148.68

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821