|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

حسین اسماعیل نژاد رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از رودخانه و سواحل

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران آقای مهندس حسین اسماعیل نژاد به عنوان رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از رودخانه و سواحل آب منطقه ای مازندران معرفی شد .

  اخبار
  1395/08/29

روسای ادارات حفاظت و بهر ه برداری از منابع آب امورات غرب استان معرفی شدند .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران آقایان مهندس احمد اصغری و سید محمود کلانتریان به ترتیب به عنوان رئیس اداره حفاظت و بهره برداری از منابع آب رامسر ، تنکابن و عباس آباد و رئیس اداره حفاظت و بهره برداری از منابع آب امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت معرفی شده اند .

  اخبار
  1395/08/29

عبدالهی : 150 کیلومتر از 13 رودخانه نوشهر ، چالوس و کلاردشت تعیین حریم و حد نهایی بستر آن انجام شد .

آقای مهندس حامد عبدالهی مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : با انجام مطالعات جامع مهندسی رودخانه در محدوده این امور 150 کیلومتر از 13 رودخانه مهم این امور تعیین حریم و حد نهایی بستر آن انجام شد.

  اخبار
  1395/08/29

مجموعه شعر آئینی شمیم بهشت سروده محمدرضا کوزه گر کالجی به چاپ رسید

مجموعه شعر آئینی شمیم بهشت سروده محمدرضا کوزه گر کالجی توسط انتشارات سفید اردهال در 241 صفحه در شش فصل به چاپ رسید .

  اخبار
  1395/08/26

روسای گروه حفاظت وبهره برداری از آبهای زیرزمینی و گروه مطالعه ، برنامه ریزی رودخانه ها ، سواحل و تالاب ها معرفی شده اند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : خانم مهندس فاطمه محبوبی و مهندس حسن علی اصغر زاده طی ابلاغ جداگانه به عنوان روسای گروه حفاظت و بهره برداری از آبهای زیرزمینی و گروه مطالعه ، برنامه ریزی رودخانه ها ، سواحل و تالاب ها معرفی شدند .

  اخبار
  1395/08/26

صعود مشترک گروه کوهنوردی آب مازندران و گروه کوهنوردی نیروگاه شهید منتظری اصفهان به قله آچو سواد کوه

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران 22 نفر از کارکنان آب منطقه ای مازندران و نیروگاه شهید منتظری اصفهان در یک اقدام مشترک موفق به صعود قله 2200 متر آچو سوادکوه شده اند .

  اخبار
  1395/08/25

طوسی : دو دستگاه حفاری غیر مجاز چاه در ساری توقیف و به پارکینگ منتقل شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس جواد طوسی مدیر امور منابع ساری و میاندرود دو دستگاه حفاری غیر مجاز چاه که در بخش چهار دانگه ساری مشغول حفاری بود شناسایی و ادوات آنها به پارکینگ انتقال داده شد .

  اخبار
  1395/08/24

تخریب کامل یک واحد دامداری غیر مجاز در بستر رودخانه وازرود نور

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : یک واحد دامداری غیر مجاز در بستر رودخانه وازرود چمستان نور تخریب و کلیه تاسیسات آن جمع آوری شد .

  اخبار
  1395/08/20

بازدید اعضای شورای حفاظت منابع آب بابل از تصفیه خانه آب شرب شهرهای گروه الف مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : فرماندار و دیگر اعضای شورای حفاظت منابع آب شهرستان بابل از تصفیه خانه در دست اجرا ی آب شرب شهرهای گروه الف مازندران بازدید کردند

  اخبار
  1395/08/20

جلسه شورای حفاظت منابع آب بابل در محل تصفیه خانه آب شرب برگزار شد

جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بابل با حضور فرماندار در محل تصفیه خانه آب شرب شهرهای گروه الف مازندران در روز چهارشنبه 19 آبان برگزار شد .

  اخبار
  1395/08/20

توقیف ادوات برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه چالکرود

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : ادوات برداشت غیر مجاز شن و ماسه یکی از برداشت کنندگان غیر مجاز از بستر رودخانه چالکرود توقیف وبه پارکینگ انتقال داده شد .

  اخبار
  1395/08/19

یخکشی : سد گلورد تا پایان امسال آبگیری خواهد شد

مدیرعامل آب منطقه ایی استان مازندران از آبگیری سد گلورد تا پایان امسال خبر داد

  اخبار
  1395/08/19

بانکه ساز مدیر دفتر درآمدزایی و تجهیز مالی شرکت

با پیشنهاد معاون برنامه ریزی شرکت آقای مهران بانکه ساز به عنوان مدیر دفتر درآمدزایی و تجهیز مالی شرکت آب منطقه ای مازندران منصوب شد .

  اخبار
  1395/08/18

دکتر یخکشی همه باید تلاش کنیم تا آب ما همواره آبی دیده شود

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ا ی مازندران در کارگروه آب شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت : حفظ حقوق زیست محیطی جامعه و اکوسیستم طبیعی برای بخش آب بسیار مهم است و باید تلاش کنیم با حفاظت کمی و کیفی از مخازن سد ها و رودخانه ها آب ما همواره آبی دیده شود .

  اخبار
  1395/08/17

شرکت آب منطقه ای مازندران با یک شرکت چینی برای سه بسته سد سجاد رود ، سد کسیلیان و نیروگاه برق آبی تفاهم نامه مبادله کرد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : این تفاهم نامه که به امضا مدیران دو شرکت رسید شرکت چینی آمادگی خود را برای فاینانس سه بسته پیشنهادی شرکت شامل: سد و مجتمع آبرسانی سجاد رود ، سد و مجتمع آبرسانی کسیلیان و نیروگاه های برق آبی کوچک استان اعلام داشته است .

  اخبار
  1395/08/17

ورود و مشارکت دهیاران نکا در اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی

دومین نشست هم اندیشی با دهیاران بخش مرکزی شهرستان نکا در محل فرمانداری شهرستان برگزارشد

  اخبار
  1395/08/16
مدیر عامل شرکت آب منطقه ا ی مازندران اعلام کرد:

فروش یکهزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای تکمیل سد مخزنی هراز

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت که امسال اعتبار تکمیل سد هراز از محل فروش اوراق مشارکت به حدود یکهزار میلیارد ریال خواهد رسید.

  اخبار
  1395/08/16

بازدید یک گروه چینی از طرح های آب منطقه ای مازندران و ارائه سه بسته پیشنهادی جهت سرمایه گذاری

این گروه که از روز جمعه چهاردهم آبان ماه وارد استان شدند از طرح های چالوس و سردابرود ، هراز ، کسیلیان و سجاد رود بازدید و در پایان با حضور در شرکت آب منطقه ای مازندران با مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کردند .

  اخبار
  1395/08/15

انسداد یک حلقه چاه غیر مجاز در نور

به گزراش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران یک حلقه چاه غیر مجاز که مضر به مصالح عمومی بود در شهرستان نور پرومسلوب المنفعه گردید

  اخبار
  1395/08/15

اسماعیلی : حراست شرکت نقش فعالی در کارگروه آی تی حراست دستگاه اجرایی استان دارد

آقای مهندس سید حسن اسماعیلی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه ای مازندران در جلسه کارگروه آی تی حراست های دستگاه اجرایی که به میزبانی این شرکت برگزار شد با بیان اهمیت آی تی برای دستگاه های اجرایی جهت خدمات رسانی گفت : امروز متناسب با توسعه و بهره گیری از این تکنولوژی در دستگاه اداری و اجرایی ، مدیران و کارکنان حراست نیز باید سطح دانش ، آگاهی و توانمندی خود را در این زمینه ارتقاء بخشند .

  اخبار
  1395/08/15

بازدید استاندار مازندران از غرفه پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران از غرفه پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران که در سالن نمایشگاه شهید هراتی ساری برگزار شد بازدید کرد .

  اخبار
  1395/08/08

شرکت آب منطقه ای مازندران به عنوان دستگاه برتر در زمینه پدافند غیر عامل شناخته شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در ارزیابی استانی از عملکرد دستگاه های اجرایی شرکت آب منطقه ای مازندران به عنوان یکی از دستگاه برتر در زمینه پدافند غیر عامل شناخته شد .

  اخبار
  1395/08/08

با حکم مدیر عامل شرکت مادر تخصصی آب کشور،رئیس کمیته منطقه ای تعرفه های آب شرکت معرفی شد

آقای مهندس محمد حاج رسولیها مشاور وزیر و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران طی حکمی آقای مهندس امیر هوشنگ پاشا را به عنوان رئیس کمیته منطقه ای تعرفه های آب مستقر در شرکت آب منطقه ای مازندران منصوب کرد .

  پژوهش
  1395/08/06

آقای مهندس علی اکبر شفیعی معاون طرح و توسعه آب کشور در بازدید دو روزه خود از طرح های چالوس ، هراز ، البرز ، کسیلیان و زارم رود این طرح را برای تامین آب کشاورزی و شرب مردم استان بسیار مهم و نقش آنها را در سامانه تامین و انتقال آب از غرب استان به سمت شرق استان کلیدی ارزیابی کرد .

  اخبار
  1395/08/06

دیدار با تعدادی از همکاران بازنشسته آب منطقه ای مازندران در شهرستان قائم شهر و جویبار

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : یک گروه از مدیران و کارشناسان شرکت با حضور در منازل 5 نفر از همکاران بازنشسته و دیداربا آنها از نزدیک با مشکلات دوران بازنشستگی شان آشنا شدند .

  اخبار
  1395/08/06

محکومیت 6 متهم برداشت کننده غیر مجاز شن و ماسه و تصرف کننده عدوانی بستر به بیست میلیون ریال جزای نقدی و 91 روز حبس تعزیری

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : این احکام که از سوی مراجع قضایی شهرستان نور صادر شد،متهمین که اقدام به برداشت غیر مجاز شن و ماسه و تصرف عدوانی بستر نموده بودند هر یک به بیست میلیون ریال جزای نقدی و 91 روز حبس تعزیری محکوم شده اند .

  اخبار
  1395/08/06

بازدید معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران از غرفه پدافند غیر عامل آب منطقه ای مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس خیریانپور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران از غرفه پدافند غیر عامل آب منطقه ای مازندران بازدید و از نزدیک با اقدامات این شرکت در حوزه پدافند غیر عامل آشنا شد .

  اخبار
  1395/08/06

حسن نوروز محمدی : مصرف 131 میلیون متر مکعب از آب سد شهید رجایی در سال آبی گذشته

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای حسن نوروز محمدی مدیر بهره برداری سد شهید رجایی گفت : در سال آبی گذشته 131 میلیون متر مکعب از آب سد شهید رجایی به مصرف بخش های مختلف از جمله کشاورزی و شرب رسید .

  اخبار
  1395/08/04

انجام مانور بازگشایی دریچه و مولد اضطراری برق بزرگترین سد در دست بهره برداری مازندران

در دومین روز از هفته پدافند غیر عامل مانور بازگشایی دریچه های تحتانی و آبگیری کشاورزی و مانور مولد اضطراری برق سد شهید رجایی ساری با حضور مدیران و نمایندگان آب منطقه ای مازندران ، اداره کل پدافند غیر عامل استان ، فرمانداری ساری و بخشداری کلینجان رستاق برگزار شد.

  اخبار
  1395/08/03
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 2 صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 67
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 3,139
  • بازدید دیروز : 13,507
  • کل بازدید : 17,616,887
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 11:58:02
  • شناسه IP شما : 3.238.235.181

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821