|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

اسلامی : اعتبارات طرح های عمرانی آب منطقه ای به مبلغ 1700 میلیارد ریال ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس قاسم اسلامی معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای مازندران گفت : برای 11 طرح ملی ، 4 طرح ملی ـ استانی و 120 طرح استانی 1700 میلیارد ریال اعتبار در سال 95 ابلاغ شد .

  اخبار
  1395/05/31

از 70 پیشنهاد ارائه شده در مرداد ماه خانم حوریه مسعودی با 8 پیشنهاد به عنوان نفر برتر معرفی شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : از 70 پیشنهاد ثبت شده در مرداد ماه سالجاری در سامانه نظام جامع پذیرش و بررسی پیشنهاد های آب منطقه ای مازندران ، بیشترین پیشنهاد از سوی خانم حوریه مسعودی از همکاران بخش مالی شرکت ارائه شد که در چهارمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت که با حضور مدیر عامل برگزار شد از اقدام ارزشمند نامبرده قدردانی گردید .

  اخبار
  1395/05/31

دیدار با پنج نفر از بازنشستگان شرکت در شهرهای بهشهر و نکا و تجلیل از خدمات آنها

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : معاون مالی و پشتیبانی شرکت باتفاق اعضای کمیته بازنشستگان از پنج نفر از بازنشستگان که در شهرهای بهشهر و نکا سگونت دارند دیدار و از خدمات آنها تجلیل به عمل آوردند .

  اخبار
  1395/05/30

دکتر یخکشی : برش شهرستانی برنامه طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب باید به جد عملیاتی شود.

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جلسه مشترک معاونین و مدیران امور منابع آب شرکت با اشاره به اهمیت طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب و نقش این طرح در به تعادل رساندن سفره آب زیرزمینی تاکید کرد : برش شهرستانی برنامه طرح احیاء و تعادل بخشی که از سوی امور منابع آب هر یک از شهرستانها تهیه گردید باید عملیاتی شود .

  اخبار
  1395/05/28

اخذ مجوز ماده 215 برای طرح آبرسانی به شهر های نوشهر و چالوس

آقای دکتر قاسم احمدی لاشکی دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران با قدر دانی از آب منطقه ای مازندران بخصوص مدیر عامل این شرکت از اخذ مجوز ماده 215 برای طرح آبرسانی به شهر های نوشهر و چالوس خبر داد و گفت : با تلاشی که در این زمینه صورت گرفته این طرح مهم ملی که برای مردم منطقه حیاتی است سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور برای آن ردیف اعتباری لحاظ نموده که امیدواریم با تخصیص اعتبار و انتخاب پیمانکار از سوی دستگاه اجرایی شاهد شروع عملیات آن باشیم .

  اخبار
  1395/05/26

جلسه مشترک معاونین طرح و توسعه و بهره برداری با موضوع مدیریت یکپارچه منابع آب در منطقه شرق مازندران برگزار شد

این جلسه که در محل شبکه گلورد و با حضور کلیه مدیران دو بخش برگزار شد ، ابتدا آقای مهندس سید جمال موسوی معاون طرح و توسعه شرکت هدف از برگزاری این را تعامل و هماهنگی بیشتر بین اجزای یک مجموعه برای نجات آب با هدف توسعه پایدار و اعمال حکمرانی آب در منطقه بر شمرد و گفت : همه ما باید یک نگرش سیستمی و یک نگاه یکپارچه به مدیریت منابع آب داشته باشیم و با تعامل و بهره گیری از ظرفیت یکدیگر برای نجات آب و حفظ پایداری آن تلاش کنیم.

  اخبار
  1395/05/26

موسوی : سد و شبکه و طرح آبرسانی از سد گلورد با سرمایه گذاری بالغ بر 1000 میلیارد تومان برای مردم شرق استان در دست اجرا است

آقای مهندس سید جمال موسوی معاون طرح و توسعه آب منطقه ای مازندران در جلسه مشترک با مدیران حوزه بهره برداری و طرح و توسعه گفت : در این حوزه سه طرح مهم ملی شامل سد مخزنی گلورد ، شبکه آبیاری و زهکشی و طرح آبرسانی به شهر نکا ، بهشهر و گلوگاه و شهرک ها و روستا های مسیر در دست اجرا و مطالعه است که تا کنون حدود 400 میلیارد تومان در بخش سد و شبکه و مطالعات طرح آبرسانی هزینه شده که با تکمیل این طرح ها میزان سرمایه گذاری بالغ بر 1000 میلیارد تومان خواهد رسید .

  اخبار
  1395/05/26

1500 متر مربع از بستر متروکه در پایاب رودخانه تجن آزاد شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : با تلاش امور منابع آب ساری و میاندرود 1500 متر مربع از بستر متروکه تجن واقع در پایاب این رودخانه در محدوده جاده مرکز تحقیقات شیلات آزاد شد .

  اخبار
  1395/05/24

ائمه جمعه شرق مازندران بر صیانت از آب به ویژه آب زیرزمینی تاکید کردند

ائمه جمعه شهرهای نکا ، بهشهر و گلوگاه با حضور در سد گلورد بر صیانت ازمنابع آب به ویژه آب زیرزمینی تاکید کردند . در جلسه هم اندیشی که با موضوع طرح احیا ء و تعادل بخشی منابع آب در سد گلورد برگزار شد ابتدا حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا لائینی امام جمعه نکا از آب به عنوان سید نوشیدنی ها یاد کرد وگفت : از لحاظ معنوی آب جایگاه خاصی در فرهنگ دینی ما دارد مردم ما در گذشته بهنگام خشکسالی و کم آبی بر سر چشمه مراسم روضه خوانی بر پا می کردند .

  اخبار
  1395/05/23

دکتر یخکشی : آب منطقه ای مازندران 3000 میلیارد تومان پروژه عمرانی در دست اجرا دارد

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران گفت : هم اکنون شرکت آب منطقه ای مازندران 3000 میلیارد تومان پروژه عمرانی در زمینه مطالعه و احداث سدها و شبکه های آبیاری و زهکشی و طرح های آبرسانی به شهرها و روستاها دردست اجرا دارد .

  اخبار
  1395/05/23

مدیر امور منابع نوشهر، چالوس و کلاردشت: 5 دستگاه حفاری غیر مجاز ضبط و به پارکینگ منتقل و تعداد 25 چاه غیر مجاز شناسایی و در مرحله اقدامات قضائی

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای عبدالهی مدیر امور منابع آب نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت : در ماه های گذشته 5 دستگاه حفاری غیر مجاز ضبط و به پارکینگ منتقل و تعداد 25 چاه غیر مجاز شناسایی و در مرحله اقدامات قضائی است.

  اخبار
  1395/05/20

مبادله تفاهم نامه با دانشگاه علوم کشاورزی ساری به عنوان دانشگاه معین آب منطقه ای مازندران در اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به عنوان دانشگاه معین آب منطقه ای مازندران در اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی انتخاب و تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزشی ، پژوهشی و مشاوره ای بین دو دستگاه مبادله شد .

  اخبار
  1395/05/18

جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان نکا برگزار شد

در این جلسه فرماندار نکا با بیان اهمیت آب نظام خلقت الهی به ضرورت کنترل و بهره برداری اصولی از منابع آب اشاره کرد و گفت : منابع خدا دادی ما به ویژه در بخش آب محدود است لذا راهی جز اصلاح الگوی مصرف آب در بخش شرب ، کشاورزی و صنعت نداریم .

  اخبار
  1395/05/17

صعود گروه کوهنوردی آب منطقه ای مازندران به قله 3650 متری نرو سوادکوه

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : گروه کوهنوردی شرکت آب منطقه ای مازندران موفق به صعود قله 3650 متری نرو سواد کوه شد .

  اخبار
  1395/05/13

35 پیشنهاد نتایج جلسه با بانوان همکار در زمینه ارتقاء فعالیت

دومین جلسه هم اندیشی با همکاران در زمینه اخذ پیشنهاد جهت ارتقاء فعالیت با حضور و استقبال بانوان همکار برگزار و 35 پیشنهاد حاصل گفتگوی اعضای کمیته با آنان بود .

  اخبار
  1395/05/12

فرماندار شهرستان سیمرغ مازندران با بیان اینکه آب نقش محوری در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه دارد گفت : با افزایش تقاضا و تغییر اقلیم که در سالهای اخیر داشتیم در بخش منابع آب با محدودیت جدی مواجه شدیم و برای این مهم علاوه بر اجرای طرح زیر ساختی به ویژه احداث سدها و مخازن ذخیره که برای استان امری ضروری است باید کارهای غیر سازه ای به ویژه فرهنگ سازی را در اولویت قرار دهیم .

  اخبار
  1395/05/11

تشریح وضعیت منابع آب شهرستان عباس آباد در نماز جمعه شهر نشتا

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران :آقای مهندس حمید رضا افقی مدیر امور منابع آب شهرستان عباس آباد ، تنکابن و رامسر که سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نشتا بود با تشریح وضعیت منابع آب استان و شهرستان به چالش های فراروی این سرمایه ملی پرداخت .

  اخبار
  1395/05/06

موسوی مجد : برای کشت دوم هیچگونه آبی از سدهای استان در اختیار کشاورزان قرار نمی گیرد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس سید رضا موسوی مجد مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی گفت : برای کشت دوم شالی هیچگونه آبی از سدهای استان رهاسازی نمی شود .

  اخبار
  1395/05/05

جانشین مدیران امور منابع آب آمل و دفتر بهره برداری از تأسیسات آبی شرکت معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس علیرضا رودگر آملی و خانم مهندس فاطمه تیموری به عنوان جانشین امور منابع آب آمل و محمود آباد و جانشین مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت معرفی شد ند .

  اخبار
  1395/05/04

جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان سواد کوه شمالی و جلسه هماهنگی دشت پایلوت این شهرستان بطور جداگانه برگزار شد

این جلسه که به ریاست معاون فرماندار برگزار شد آقای مهندس کیوان موسی پور با بیان اهمیت آب و نقش آن گفت : امروز حفاظت از منابع آب یکی از موضوعات مهم ملی است که به دلیل شرایط بحرانی و اهمیت آن که از سوی شورای عالی آب کشور و شورای امنیت ملی به دستگاه اجرایی و اداری تکلیف شد تا از این سرمایه ملی به نحو مناسب حفاظت و بهره برداری نمایند.

  اخبار
  1395/05/04

هشدار آب منطقه ای مازندران به ممنوعیت شنا در تاسیسات آبی

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس سید رضا موسوی مجد مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت گفت : با شروع فصل گرما برخی از شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان بدون توجه به علائم هشدار دهنده اقدام به شنا در دریاچه سدها و کانال های انتقال آب می نمایند که این سهل انگاری و بی توجهی گاها موجب خسارات جانی می شود .

  اخبار
  1395/05/03
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 53
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 4,337
  • بازدید دیروز : 14,229
  • کل بازدید : 17,825,093
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/05 16:02:06
  • شناسه IP شما : 3.147.89.85

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821