|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

دکتر یخکشی : استان مازندران با ظرفیت هایی که دارد باید مهاجر پذیر باشد .

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جمع کارکنان آب منطقه ای مازندران با اشاره به ظرفیت بالای استان مازندران در بخش منابع مهم طبیعی از جمله آب ، خاک ، دریا و جنگل گفت : استان مازندران با این همه منابع خدادادی باید مهاجر پذیر باشد نه افراد آن به استان های دیگر برای اشتغال مراجعه کنند .

  اخبار
  1395/10/28

بازدید نماینده بانک توسعه اسلامی از شبکه آبیاری و زهکشی گلورد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای دکتر شاه قمر نماینده بانک توسعه اسلامی از شبکه آبیاری و زهکشی گلورد نکا و بهشهر بازدید و از سرمایه گذاری این بانک در این پروژه بزرگ ملی ابراز خرسندی کرد .

  اخبار
  1395/10/27

با مبادله تفاهم بین آب منطقه ای مازندران و پست استان 27 خدمت از طریق دفاتر پستی ارائه می شود .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : با مبادله تفاهم نامه بین مدیران ارشد دو دستگاه آب منطقه ای و پست استان 27 خدمت بخصوص در حوزه آب زیر زمینی از طریق دفاتر پستی به مشترکین ارائه می شود.

  اخبار
  1395/10/26

با حضور مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات آب کشور از سامانه خدمات پشتیبانی فنی شرکت آب منطقه ای مازندران رونمایی شد

در مراسم رونمایی از سامانه خدمات پشتیبانی فنی شرکت آب منطقه ای مازندران آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با قدردانی از حمایت مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات آب کشور گفت: وقتی به مباحث فن آوری اطلاعات به صورت عمیق نگاه می شود می بینیم که چنین رویکرد ی برای هر سازمانی بسیار ارزشمند است چرا که در راستای تحقق حقوق شهروندی و کاهش هزینه سازمانی بوده و ارائه خدمات را ارتقاء و بهبود می دهد.

  اخبار
  1395/10/26

مهدوی­ فر: با بهره گیری از فن­ آوری اطلاعات صنعت آب کشور، میزان تردد مردم در برخی از بخش­ ها به صفر رسیده است

آقای مهندس مهدوی­ فر مدیر کل دفتر فن ­آوری­ اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری آب کشور با قدردانی از تلاش مدیریت آب مازندران در بخش فن ­آوری اطلاعات اقدامات این شرکت در این حوزه را رو به جلو خواند و گفت: اقدامات انجام شده در این حوزه به سمت تعالی سازمانی است و نتایج آن کاهش هزینه و ارائه خدمات مطلوب به مردم و کاهش مراجعات آنهاست که خوشبختانه با اقداماتی که در برخی از بخش­ ها صورت گرفت مراجعات مردمی به صفر رسیده است.

  اخبار
  1395/10/25

دکتر یخکشی : مشکلات منابع آب استان فقط با مشارکت مردم قابل حل است .

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران : در جلسه شورای حفاظت از منابع و مجاری آب شهرستان آمل با اشاره به نقش آب در تولید محصولات کشاورزی و جلب گردشگران داخلی و خارجی در استان گفت : آنچه که دولت را ترغیب می کند تا محور توسعه استان را بردو محور کشاورزی و گردشگری پایه گذاری نماید وجود منابع پایه از جمله منابع آب و دریا است که خداوند این نعمت را به ما ارزانی داشت و ما باید براساس همین داشته هایمان براساس برنامه هایی که در اقتصاد مقاومتی پیش بینی شده نسبت به افزایش تولید ، افزایش بهره وری ، مشارکت مردم آن را عملیاتی کنیم .

  اخبار
  1395/10/22

هیچ یک از مراجع تقلید اضافه برداشت از آب زیرزمینی را جایز ندانستند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران: مراجع عظام از جمله ولی امر مسلمین حضرت آیت ا ... العظمی خامنه ای، صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و آیت ا ... العظمی علوی گرگانی اضافه برداشت از آب زیرزمینی را جایز ندانستند.

  اخبار
  1395/10/20

کمک 8 میلیون ریالی کارکنان ستادی شرکت به بنیاد زائر امام رضا (ع)

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : جمعی از کارکنان ستادی شرکت آب منطقه ای مازندران در یک اقدام خداپسندانه در مرحله اول مبلغ 8 میلیون وجه نقد به حساب بنیاد زائر رضا (ع) واریز کردند .

  اخبار
  1395/10/18

نیک اختر : 80 نفر از مجاورین رودخانه تالار به عضویت گروه حفاظت از رودخانه مذکور در آمدند.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس هادی نیک اختر مدیر امور منابع آب قائم شهر سوادکوه ، جویبار و سیمرغ با بیان اینکه تا کنون 80 نفر از مجاورین رودخانه تالار به صورت داوطلبانه به عضویت گروه حفاظت از رودخانه مذکور در آمدند افزود : این افراد به محض مشاهده تخلف اعم از برداشت غیر مجاز شن و ماسه و یا تصرف بستر موضوع را به تیم نظارتی امور اطلاع می دهند .

  اخبار
  1395/10/18

حضور شبانه تیم نظارتی امور منابع آب تنکابن در رودخانه کاظم و توقیف ماشین آلات برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه

به گزارش روابط عمومی امور منابع آب تنکابن در رامسر تیم نظارتی امور در گشت شبانه خود موفق به شناسایی یکی از متخلفین که در حال برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه کاظم رود تنکابن بود گردید .

  اخبار
  1395/10/18

آقای مهندس کریم مظفری به عنوان رئیس گروه طرح های سد سازی شرکت معرفی شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران آقای مهندس کریم مظفری را به عنوان رئیس گروه طرح های سد سازی شرکت معرفی کرد .

  اخبار
  1395/10/16

کارگروه دستگاهی توسعه و استقرار مدیریت مشارکتی در منابع آب منطقه ای مازندران راه اندازی شد

در اولین جلسه کارگروه دستگاهی توسعه و استقرار مدیریت مشارکتی منابع آب آقای مهندس امیر هوشنگ پاشا معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران با اشاره به اهمیت و نقش تشکل ها در مدیریت منابع آب از جمله ارتقاء سطح حفاظت کمی و کیفی منابع آب و بهبود بیلان و بهره وری آن گفت : امروز مدیریت منابع‌آب بدون مشارکت مردم مقدور نمی باشد .

  اخبار
  1395/10/16

آئین بهره برداری از اتاق سرور جدید شرکت آب منطقه ای مازندران برگزار شد .

همزمان با دهمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای مازندران آئین بهره برداری از اتاق سرور جدید شرکت برگزار شد.

  اخبار
  1395/10/15

مشکلات آب بخش مرکزی سیمرغ با حضور دهیاران و مسئولین شهرستان بررسی شد .

در این جلسه که امام جمعه و بخشداری مرکزی شهرستان سیمرغ و رئیس شورای اسلامی بخش حضور داشتند آقای مهندس هادی نیک اختر مدیر امور منابع آب قائم شهر ، سیمرغ ، جویبار و سوادکوه با تشریح وضعیت منابع آب حوزه تالار و کاهش 80 میلیون متر مکعبی رواناب این رودخانه در 10 سال اخیر نسبت به شاخص دراز مدت گفت : افزایش جمعیت منطقه و رشد روز افزون تقاضا بخصوص در بخش کشاورزی و کاهش بارندگی و رواناب رودخانه ها در سالهای اخیر سبب شد تا ما برای تأمین آب شرب و کشاورزی منطقه با مشکلاتی مواجه شویم .

  اخبار
  1395/10/14

دکتر یخکشی : پروژه اطلاع رسانی در مازندران باید در صدر پروژه های طرح احیاء و تعادل بخشی قرار گیرد

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران : در جلسه کارگروه استانی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب گفت : پروژه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در مازندران باید در صدر پروژه های طرح احیاء و تعادل بخشی قراردارد .

  اخبار
  1395/10/13

موسوی مجد : کاهش 7 درصد بارندگی در سه ماهه اول آبی جاری

آقای مهندس سید رضا موسوی مجد مدیر امور بهره برداری از تأسیسات آبی و برق آبی آب منطقه ا ی مازندران گفت : در سه ماهه اول سال آبی ( مهر لغایت آذر ماه ) در مقایسه با سال گذشته حدود 7 درصد کاهش بارندگی داریم .

  اخبار
  1395/10/07

عملکرد سه امورمنابع آب در جلسه کمیته راهبردی طرح احیاء و تعادل بخشی مورد بررسی قرار گرفت .

عملکرد امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت ، امور منابع آب قائم شهر ، جویبار ، سوادکوه و سیمرغ و عملکرد امورمنابع آب بهشهر ، نکا و گلورد در بخش طرح احیاء و تعادل بخشی در جلسه کمیته راهبری طرح مورد بررسی قرار گرفت .

  اخبار
  1395/10/07

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: بیش از 150 طرح عمرانی در بخش آب در استان با اعتبار30 هزار میلیارد ریال در حال اجراست .

محمد ابراهیم یخکشی در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما گفت : در سالجاری از محل منابع ملی ، ملی استانی و استانی از 250 حدود میلیارد تومان اعتبار طرح های عمرانی شرکت مبلغ 150 میلیارد تومان آن در قالب اسناد خزانه اختصاص یافت . و بقیه اعتبار تا پایان سال تخصیص خواهد یافت

  اخبار
  1395/10/04

بررسی روند اجرای برنامه تأمین ، تقسیم و توزیع آب برای فصل زراعی آینده در حوزه آبریز بابلرود

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران در نشست مشترک مدیران و کارشناسان بهر ه برداری دو شرکت آب منطقه ای و توزیع آب نقاط قوت و ضعف روند اجرای برنامه تأمین ، تقسیم و توزیع آب برای فصل زراعی آینده در حوزه آبریز بابل رود با حضور مهندس پاشا مورد بررسی قرار گرفت .

  اخبار
  1395/10/02
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 52
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 12,471
  • بازدید دیروز : 14,229
  • کل بازدید : 17,833,227
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/06 09:11:52
  • شناسه IP شما : 3.138.174.174

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821