|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب و مشترکین در شرکت های آب منطقه ای استقرار می یابد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : کارگروه تخصصی آب های سطحی و مشترکین شرکت های آب منطقه ای کشور در نشست مشترک در محل سد شهید رجایی ساری راهکار عملیاتی استقرار این سامانه را طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه سی ام و سی و یکم تیرماه سالجاری بررسی می نمایند .

  اخبار
  1394/04/30

شعیبی : طغیان رودخانه چشمه کیله موجب تخریب سردهنه های زراعی تنکابن شده است

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای ابوالحسن یوسف شعیبی مدیر امور منابع آب تنکابن ، رامسر و عباس آباد از تخریب سردهنه های زراعی منطقه تنکابن بر اثر طغیان و سیل رودخانه چشمه کیله خبر داد .

  اخبار
  1394/04/30

مهندس وجدی : آزاد سازی بخشی از بستر رودخانه هراز در رفیع آباد و فرح آباد آمل

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران آقای مهندس حسن وجدی مدیر امور منابع آب آمل و محمود آباد از آزاد سازی بخشی از بستر روخانه هراز در محدوده روستاهای رفیع آباد و فرح آباد آمل خبر داد .

  اخبار
  1394/04/29

مهندس مصطفوی : نباید اراضی که از چاه های غیر مجاز استفاده می کنند محصولات آنها بیمه ، چاه آنها برقدار و از خدمات دولتی استفاده کنند

آقای مهندس سید محمد علی مصطفوی مدیر کل حفاظت و بهره برداری آب کشور در جلسه راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی آب منطقه ای مازندران با تشریح وضعیت بحرانی آب زیرزمینی کشور گفت :

  اخبار
  1394/04/24
با اجرای یک طرح فوری – اضطراری از سوی آب منطقه ای مازندران

100 هکتار از اراضی شالیزاری دو دانگه از خشکسالی نجات یافت

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : حدود یکصد هکتار از اراضی شالیزاری دشت سرگچین دو دانگه ساری که با کمبود شدید آب مواجه شده بود و در طی یک ماه گذشته آب آنها قطع شده بود آب مورد نیاز اراضی کشاورزی آنها از طریق اجرای یک خط انتقال به طول 5 کیلومتر و به قطر 300 میلی متر آب تامین شد .

  اخبار
  1394/04/23

راهکارهای عملیاتی جهت تأمین آب شرب سالم در ششمین جلسه کارگروه اجرایی مدیریت جامع کیفیت منابع آب مازندران مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : تأمین آب شرب سالم چه در محدده شهری و چه در محدوده روستایی به عنوان مهمترین الویت کاری کار گروه اجرایی مدیریت جامع کیفت منابع آب استان تعیین وراهکار های عملیاتی آن مورد بررسی قرار گرفت .

  اخبار
  1394/04/21

کشاورزان صرفه جویی کنند میزان آبی که می توانیم تاپایان فصل زراعی در اختیار کشاورزان قرار دهیم کمتر از 20 میلیون متر مکعب است

آقای مهندس جواد طوسی مدیر امور بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی استان گفت : میزان آبی که می توانیم تا پایان فصل زراعی در اختیار کشاورزان قرار دهیم کمتر از 20 میلیون متر مکعب است و کشاورزان باید در دشت 50 هزار هکتار تجن صرفه جویی کنند .

  اخبار
  1394/04/21

شعیبی : دپوی غیر مجاز شن و ماسه در حاشیه رودخانه ها ی تنکابن و عباس آباد جمع آوری می شود

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران ، آقای ابوالحسن شعیبی مدیر امور منابع آب تنکابن ، رامسر و عباس آباد گفت : با هماهنگی که با دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرهای تنکابن و عباس آباد به عمل آمد نسبت به جمع آوری دپوهای غیر مجاز شن و ماسه درحاشیه رودخانه های منطقه اقدام می شود .

  اخبار
  1394/04/16

پاشا : آبگیر کلیه مزارع پرورش ماهی در مازندران باید به سیستم اندازه گیری مجهز شوند

آقای مهندس امیر هوشنگ پاشا معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران با تشریح سیاست های شرکت مبنی بر استفاده بهینه ازمنابع آب در بخش های مختلف از جمله صنعت ، کشاورزی و شرب و آبزی پروری گفت :

  اخبار
  1394/04/16

دکتر یخکشی : ما باید از مشارکت مردم در طرح مدیریت جامع سیل به ویژه مقابله با سیل و بازگشایی مسیر ها و ساماندهی ساخت و ساز ها بهره بگیریم .

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جلسه کارگروه سیل و مخاطرات دریایی استان با بیان اینکه مدیریت سیلاب در مازندران ویژه است چرا که سیلاب در این استان پیوسته است و از لحاظ فراوانی به دلیل برخورداری از تعدد رودخانه ها ی فراوان ، تراکم جمعیت و شرایط خاص جغرافیایی در مقایسه با دیگر استان های کشور در ردیف اولی ها قرار داریم گفت : باید تلاش کنیم با اقدامات پیشگیرانه میزان خسارات را در هر سیل به حداقل برسانیم .

  اخبار
  1394/04/15

با نک اطلاعاتی بستر رودخانه های مازندران مورد بازنگری قرار می گیرد

آقای مهندس چنگیز افشار مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها ی شرکت آب منطقه ای مازندران با بیان این مطلب گفت : به منظور حفاظت بهتر این بخش از انفال عمومی ( بستر رود خانه ها )اطلاعات مربوط به بستر رودخانه های استان مجددا مورد بازنگری قرار می گیرد .

  اخبار
  1394/04/14

با حضور نمایندگان 13 دستگاه اجرایی استان راهکارهایی اجرایی حفاظت از کیفیت منابع آب سد البرز مورد بررسی قرار گرفت .

در این جلسه ابتدا آقای مهندس امیر هوشنگ پاشا معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران با اشاره به ضرورت حفاظت کیفی منابع آب استان به ویژه سدهایی که آب آنها بخشی از آب شرب شهر های استان را تأمین می کند . گفت : امروز سلامت مردم و رشد و توسعه یافتگی جامعه به این امر مهم گره خورده و انجام یک چنین کار مهمی برای همه ما تکلیف قانونی ، شرعی و اخلاقی است .

  اخبار
  1394/04/13

تلاش شبانه روزی بیش از 180 نفر برای تقسیم و توزیع آب در شبکه تجن

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس جواد طوسی مدیر امور بهره برداری از سدها و تأسیسات آبی استان گفت : در سالجاری با توجه به محددیت منابع آب تلاشی شد تا مأمورین و آبیاران ما همواره درمسیر شبکه آبیاری و زهکشی ما که بالغ بر 400 کیلومتر می باشد حضور داشته باشند تا آب موجود در شبکه را به صورت عادلانه و بر اساس طرح نوبت بندی بین زارعین تقسیم و توزیع شود .

  اخبار
  1394/04/10

در شورای هماهنگی مدیریت بحران آب مطرح شد : تاکید استاندار مازندران بر صرفه جویی و مصرف بهینه آب

مشکل کم آبی و کمبود منابع آبی مناطق مختلف مازندران را با بحران آب و خشکسالی مواجه کرده است . در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران آب که در استانداری مازندران برگزار شد ، راه اندازی و حفر چاه، بیمه محصولات کشاورزی، اعمال نوبت بندی آب، بازدیدهای شبانه روزی از تقسیم و توزیع آب، تامین سوخت مورد نیاز چاهها و موتور پمپ های دارای مجوز و تجهیز امکانات برای تامین و انتقال آب موقت ازجمله موتور پمپ ها راهکارهایی برای مقابله با خشکسالی بیان شده است . دکتر ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در این جلسه با بیان اینکه باید تعاملات و هماهنگی های ویژه ای در بین مسئولان اجرایی در خصوص بحران آب و خشکسالی ایجاد شود ، گفت : مدیران اجرایی و فرمانداران باید اعتبارات باقیمانده در شهرستان ها برای انجام تعهدات و اقدامات در خصوص تأمین آب و رفع مشکلات آن اقدام کنند .

  اخبار
  1394/04/09

با اجرای طرح فوری اضطراری حفر و تجهیز 5 حلقه چاه در شبکه تجن از سوی آب منطقه ای مازندران برای جبران بخشی از کمبود آب کشاورزی آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : این اقدام که در راستای تصمیمات ستاد بحران استان در زمینه خشکسالی به ویژه در دشت تجن که با کمبود اب در سال جاری مواجه است صورت گرفت طرح فوری ـ اضطراری متعددی در این دشت از جمله اجرای طرح نوبت بندی ، و حفر و تجهیز چاه های جدید از سوی شرکت اب منطقه ای مازندران به مورد اجرا در آمد .

  اخبار
  1394/04/03

شعیبی : بازسازی و مرمت 15 سردهنه زراعی چشمه کیله تنکابن انجام شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : 15 سردهنه زراعی شهرستان تنکابن که در اثر سیلاب در اواخر خرداد ماه تخریب شده بود با بکار گیری 8 دستگاه ماشین آلات سنگین ترمیم و مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت .

  اخبار
  1394/04/03
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 58
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 3,387
  • بازدید دیروز : 13,048
  • کل بازدید : 17,809,914
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/04 13:24:18
  • شناسه IP شما : 3.134.104.173

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821