|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

یازدهمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو با قهرمانی تیم فوتسال آب و برق اصفهان در رامسر به پایان رسید

یازدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری پیشکسوتان وزارت نیرو یادواره شهید مهندس محمدرضا فروزان که با حضور 32 تیم در رامسر به میزبانی آب منطقه ای مازندران برگزار شده بود با قهرمانی تیم فوتسال صنعت آب و برق اصفهان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران این دوره از مسابقات که به مدت 7 روز از تاریخ 20 الی 26 مهرماه و با حضور 32 تیم از مجموعه وزارت نیرو و شرکت های تابعه در شهرستان رامسر برگزار شد، تیم فوتسال صنعت آب و برق اصفهان با شکست تیم فوتسال صنعت آب وبرق البرز به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و تیم های البرز و تیم  صنعت آب وبرق آذربایجان شرقی به ترتیب به مقام های دوم تا سوم نائل آمدند و همچنین آقای علیرضا عزیزی از تیم البرز با 14 گل زده بعنوان آقای گل این دوره از مسابقات انتخاب و از نامبرده تجلیل بعمل آمد.

درآیین مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن تجلیل از تیم های برتر ابتدا آقای مهندس علی نصرآبادی رییس انجمن فوتسال وزارت نیرو ضمن تشریح فرایند برگزاری این دوره از مسابقات از جمله چگونگی انتخاب تیم ها، برنامه قرعه کشی مسابقات، انتخاب تیم های داوری و نحوه نظارت بر عملکرد آنها از روند برگزاری مسابقات ابراز رضایت کرد و گفت: تمامی بازی ها به نحو مطلوب در زمان تعیین شده برگزار گردید و سطح بازی ها نسبتا در مقایسه با دوره های قبلی روند رو به رشد داشته و داوری ها نیز در مجموع رضایت بخش بوده است.

نصرآبادی با اشاره به افزایش تعداد تیم های شرکت کننده از 26 تیم به 32 تیم گفت: تلاش شد تا این دوره از مسابقات به بهترین شکل برگزار شود و ما نیز در این راستا بهترین کادر مجرب پزشکی هلال احمر را انتخاب کردیم و همچنین بهترین تیم داوری ایران متشکل از داوران مجرب لیگ فوتسال کشور که برای بازی های سطح بالا سوت می زنند را برگزیدیم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۶۴ بازی انجام شد که ۲۴ کارت زرد و۲ کارت قرمز به همراه داشت که نسبت به دوره گذشته ۴۵ درصد کاهش داشتیم و 2۰۱ بار توپ از خط دروازه ها رد شد که به ازای هر بازی ۳/۶ گل زده شد.

نصرآبادی در پایان با بیان وقوع همزمان سیل در منطقه با برگزاری  یازدهمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو از حضور و پشتیبانی دکتر یخکشی مدیرعامل  آب منطقه ای مازندران و همکاران وی در دو جبهه قدردانی و تشکر نمود.

 

در ادامه دکتر حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی ورزش صنعت آب و برق نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از همکاران آب منطقه ای استان و کلیه عوامل اجرایی و مدعوین این نشست گفت: بسیار خرسندم که روز اختتامیه مصادف شد با روز تربیت بدنی. ایشان با اشاره به کلامی از مقام معظم رهبری گفت: هزینه کردن برای ورزش اسراف نیست بلکه یک نوع سرمایه گذاری است و ما باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: در ورزش تنها چیزی که ماندگار است رفاقت، صمیمیت و گذشت است و مهم تر از آن اولین و آخرین پیامی که ما به دنبال آن هستیم اخلاق است.

دکتر حسین زاده خطاب به حاضرین در جلسه گفت: وزارت نیرو هدفش اشاعه و توسعه ورزش همگانی است و ما نیز وظیفه داریم به سلامت افراد توجه کنیم.

در ادامه آقای مهندس پاشا با اشاره به معرفی شخصیت شهید فروزان و یاد آن شهید بزرگوار برای حضار در مراسم و تبریک روز تربیت بدنی به موضوع سیل اخیر پرداخت و گفت: سیل رامسر با برگزاری این دوره از مسابقات مصادف شد. همکاران ما بصورت شبانه روزی برای کمک به هم استانی های عزیزمان در تلاش بودند که ممکن است نتوانسته باشیم میزبان خوبی برای همکاران صنعت آب و برق کشور باشیم چنانچه کاستی هایی وجود داشته امیدواریم در مراحل بعدی جبران کنیم.

مهندس پاشا در پایان از کلیه عوامل اجرایی این مجموعه، از شورای عالی ورزش وزارت نیرو، فرماندار و شهردار رامسر، شورای شهر، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، شرکت های تابعه صنعت آب و برق، سرپرست های تیمها، همکاران شرکت آب منطقه ای و امور منابع آب و کلیه مدعوین تقدیر و تشکر نمود و خواستار تداوم این گونه برنامه های مفید برای همکاران صنعت آب وبرق شد.

شایان ذکر است کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم فوتسال شرکت آب منطقه ای مازندران اهدا شد.

کد خبر: 1705
  تاریخ خبر : 1397/07/28
 مدیر روابط عمومی
 786
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 59
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 16,674
  • بازدید دیروز : 14,229
  • کل بازدید : 17,837,430
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/06 09:11:52
  • شناسه IP شما : 13.59.218.147

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821