|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
مدیر منابع آب بابل در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا:

از تغییر کاربری آببندان ها به جد جلوگیری خواهد شد

مدیر منابع آب شهرستان بابل معتقد است، تغییر کاربری آبندان ها خطری جدی است که ما در چهارچوب حیطه اختیارات قانونی با این مسئله برخورد می‌کنیم.

  اخبار
  1400/10/02
سرپرست مدیریت منابع آب آمل و محمود آباد خبر داد:

انسداد ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در حوزه منابع آب آمل و محمودآباد از ابتدای مهرماه سالجاری

به منظور پیشبرد اهداف برنامه سازگاری با کم آبی که توسط کارگروه ملی و استانی با حضور دستگاه های اجرایی در سال گذشته تصویب شد ، ده حلقه چاه غیر مجاز در راستای صیانت از منابع آب زیرزمینی در شهرستان های آمل و محمودآباد پر و مسلوب المنفعه شد.

  اخبار
  1400/10/01
با حضور اعضای کارگروه سازگاری با کم آبی استان در استانداری مازندران:

عملکرد 6 ماهه نخست طرح ملی سازگاری با کم آبی مازندران درسال 1400 ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران، جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری باکم آبی این استان روز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر "رازجویان" معاون امورهماهنگی و عمرانی استانداری مازندران ، اعضای کارگروه ملی و استانی این کارگروه در محل استانداری مازندران برگزار گردید.

  اخبار
  1400/09/29

بازدید نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از نقاط خسارت دیده شهرستان نوشهر در سیل اخیر

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران ، دکتر محسنی بندپی نماینده مردم شریف شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با همراهی دکتر یخکشی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، در روز جمعه ١۴٠٠/٩/٢۶ از رودخانه های کرکرودسر واقع در محدوده شهر نوشهر ،و همچنین روستای کوشکسرا و رودخانه ماشلک نوشهر که در سیلاب اخیر مورد آسیب قرار گرفته بود بازدید نمودند.

  اخبار
  1400/09/27

گنجینه آب در شرکت آب منطقه ای مازندران بازسازی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران ، گنجینه آب در هجدهم آذر ماه سال ۱۴۰۰ در طبقه همکف شرکت پس از بازسازی با حضور همکاران افتتاح و مورد بازدید عموم قرار گرفت .

  اخبار
  1400/09/18

تقدیر رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه های شمالی از واحد مطالعات پایه منابع آب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران ، مهندس غزال جعفری رئیس حوزه آبریز رودخانه اترک و حوضه های آبریز شرکت مدیریت منابع آب ایران طی نامه ای از عملکرد بخش مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای مازندران که در ارزیابی عملکرد سال گذشته وزارت نیرو رشد قابل توجه ای داشتند با اهدا لوح تقدیر نمود.

  اخبار
  1400/09/17

ثبت 100 میلیون مترمکعب ریزش باران درشهر ساری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران ، با توجه به بارش باران در روز پنجشنبه 11 آذر ماه سال جاری در کل استان مازندران متوسط بارندگی به 28 میلیمتر رسید.

  اخبار
  1400/09/13

معاونین حوضه آبریز اترک و حوضه های شمالی شرکت مدیریت منابع آب ایران از چند پروژه آبی در مازندران بازدید کرد‌ند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران ، به منظور مدیریت بهتر بخش آب مازندران جلسه ای با حضور مهندس بزرگی معاون حفاظت و بهره برداری امور اجتماعی و مهندس شاه حسینی معاون مطالعات پایه و تخصیص حوضه آبریز اترک و حوضه های شمالی شرکت مدیریت منابع آب ایران و همچنین معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

  اخبار
  1400/09/09
ویدیویی از:

بارش بی سابقه در تنکابن و رامسر - با دوره بازگشت بیش از پنجاه سال

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران ، پس از تحلیل گزارشات ثبت شده در ایستگاه رامسر ، میزان بارش در ایستگاه صفارود رامسر در تاریخ 20 و 21 آبان ماه سال جاری با دوره بازگشت بیش از پنجاه سال ثبت گردید.

  اخبار
  1400/09/03
طوسی مدیر نگهداری و بهره برداری از تاسیسات آبی و برق آبی :

شش میلیون مترمکعب آب به سدهای استان مازندران اضافه گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران ، مهندس طوسی ضمن اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای روز سه شنبه 25 آبان ماه و دوری شهروندان از پیرامون سدها و تاسیسات آبی گفت: در سیل بوقوع پیوسته از بارندگی های روز 20 و 21 آبان ماه سال جاری حدود شش میلیون مترمکعب آب به ذخایر سدهای استان مازندران اضافه شد.

  اخبار
  1400/08/24

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از مناطق سیل زده

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران ، مهندس رازجویان معاونی هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و آقای احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری در روز گذشته 1400/8/22 با همراهی دکتریخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران از مناطق آسیب دیده متاثر از سیل بازدید بعمل آوردند.

  اخبار
  1400/08/23
سامانه بارشی 1400/8/20 در مازندران:

سد میجران رامسر در تراز سرریز قرار گرفت

به گزارش روبط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران با شروع بارندگی در غرب استان (20 الی 21 آبان ماه) سد میجران در تراز سر ریز قرار گرفت.

  اخبار
  1400/08/23

برگزاری دومین دوره آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری با حضور کلیه همکاران در راستای حفظ سلامت اداری و جلوگیری از فساد اداری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران، صبح روز، 20آبانماه، کارگاه آموزشی آشنایی با وظایف و اختیارات دستگاههای نظارتی و قانون رسیدگی به تخلفات اداری، با حضور مدیر عامل، اعضاء هیئت مدیره، معاونین، مدیران ارشد، روسای دفاتر، کارشناسان و کارکنان شرکت آب منطقه ای در محل سالن آمفی تئاتر شرکت، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار گردید

  اخبار
  1400/08/23
سیزدهم و چهاردهم آبان ماه :

با بارندگی اخیر17 میلیون مترمکعب آب وارد سدهای مازندران شد

🔸 به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران ، با توجه به بارش باران در هفته گذشته و در روزهای 13 و 14 آبان ماه ، تقریبا همه رودخانه ها سیلابی گردید که مهندس خلردی مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت در این خصوص گفت : میانگین بارش ها از غرب تا شرق استان 40 میلیمتر بوده که بیشترین بارندگی در قائمشهر با 120 میلیمتر و در حوزه تالار گزارش شد که همین شدت بارش ها منجر به سیلابی شدن اکثر رودخانه ها گردید و منطقه بهنمیر دچار آبگرفتگی شد.

  اخبار
  1400/08/16
افتتاح دستگاه پایشگر زیستی، (بیومانیتورینگ) سدآیت الله صالحی مازندرانی:

نصب اولین دستگاه پایشگر زیستی توسط نخبگان دانشگاهی در شرکت آب منطقه ای مازندران

آیین بهره برداری از دستگاه پایشگر زیستی (بیومانیتورینگ) و سیستم دوربین های حفاظتی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با حضور دکتر یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران ، دکتر نکویی رئیس مجتمع پدافند غیرعامل دانشگاه مالک اشتر و مسئولین استانی و شهرستانی در سد آیت الله صالحی مازندرانی (البرز) در یازدهم آبان ماه برگزار گردید. دستگاه بیومانیتورینگ، بمنظور پایش زیستی آب سد البرز ، نظارت برکیفیت آب و شناسایی سریع آلاینده ها بر اساس هوش مصنوعی و برای حفاظت و صیانت از آب سد توسط نخبگان دانشگاهی راه اندازی گردید.

  اخبار
  1400/08/11
در دومین جلسه شورای حفاظت و کارگروه سازگاری با کم آبی استان عنوان شد:

گذر از خشکسالی با مدیریت مصرف و تغییر الگوی کشت

🔶دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان در سالجاری با حضور دستگاه های اجرایی استان درمحل استانداری مازندران به ریاست دکتر رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در تاریخ ١۴٠٠/٧/٢٩ برگزار گردید.

  اخبار
  1400/07/29

بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از سد لاستیکی پازوار و سرخرود

دکتر غلامی راد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تاریخ ١۴٠٠/٧/٢٧ از پروژه ایستگاه پمپاژ برای سد لاستیکی پازوار و روند اجرای سد لاستیکی سرخرود که از پروژه های طرح های زود بازده شرکت آب منطقه ای مازندران می باشد بازدید بعمل اورد.

  اخبار
  1400/07/28
پنجاه و پنجمین گردهمایی مدیران ارشد بخش آب کشور:

مازندران پیشگام در طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی

پنجاه وپنجمین گردهمایی مدیران ارشد بخش آب کشور به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا ، معاونین شرکت مدیریت منابع آب ایران ، رئیسان حوضه های آبریز 9 گانه و مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای برگزار شد.

  اخبار
  1400/07/25

پدیده ماسه خواری را دریابید

معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: چندین سال است که پدیده ماسه خواری بسیار رواج پیدا کرده و موجب برهم زدن زیست بوم دریای خزر شده است و اگر اکنون جلوی آن گرفته نشود در آینده آسیب های جدی تری را متحمل محیط زیست کشور می کند.

  اخبار
  1400/07/25
گزارش شش ماهه اول سال 1400:

انسداد 45 حلقه چاه آب غیرمجاز در مازندران

مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران از انسداد 45 حلقه چاه غیرمجاز و جلوگیری از اضافه برداشت به میزان ۱۰۰ هزار مترمکعب از چاه های مجاز در شش ماهه اول سال 1400خبر داد.

  اخبار
  1400/07/20

بازدید نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری از پروژه های استانی نوشهر و چالوس

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران، سردار شمعی مدیر امور پیگیری های ویژه دفتر مقام معظم رهبری از پروژه های استانی شهرستان های نوشهر و چالوس بازدید کرد.

  اخبار
  1400/07/20

95 درصد از آب تالاب میانکاله باید از دریا تغذیه شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران، سید مهدی عمادی مدیر حفاظت و بهر ه برداری از منابع آب در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به وضعیت کمبود منابع آبی در شرق استان گفت: توپوگرافی تالاب میانکاله و اختلاف سطح آن با دریا منجر به عدم ورود آب شور دریا به تالاب شده ، این در صورتی است که آب شیرین به تنهایی نمی تواند در احیای این تالاب موثر باشد و باید 95 درصد از آب تالاب به وسیله آب دریا تامین شود

  اخبار
  1400/07/18

برگزاری جلسه بررسی طرح گردشگری چند منظوره تفریحی توریستی در حاشیه رودخانه ها و تاسیسات آبی استان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران در نشست مورخ 1400/7/17 با حضور دکتر یخکشی مدیرعامل شرکت ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مشاور طرح برگزار گردید که گزارشی مبسوطی از اجرای طرح های گردشگری و تفریحی آبی توسط مشاور این طرح ارائه شد.

  اخبار
  1400/07/18

تولید انرژی برقابی در مازندران توسعه می یابد

شرایط توپوگرافی، رودخانه های متعدد و جریان آب مناسب و مداوم رودخانه های مازندران پتانسیل انرژی برقابی مناسبی ایجاد نموده است که می بایست از آن انرژی استفاده نمود.

  اخبار
  1400/07/18
مدیر قراردادهای شرکت آب منطقه ای مازندران

برگزاری 50 مناقصه در 6 ماهه اول در شرکت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران ،مدیر دفتر قراردادهای شرکت با اشاره به 50 مناقصه برگزار شده گفت: 3 مناقصه در راستای مجوز ماده 56 برای تامین مالی پروژه ها بوده که پس از انعقاد قرار داد بالغ بر 1500 میلیارد تومان برای طرح ها فراهم خواهد شد

  اخبار
  1400/07/12
دستور وزیر نیرو به شرکت‌های مادرتخصصی صنعت آب و برق؛

در تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت آب و برق تسریع شود

وزیر نیرو طی دستوری به شرکت‌های مادر تخصصی صنعت آب و برق کشور، خواستار تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول در این صنعت شد.

  اخبار
  1400/07/07

میزان روان‌آب رودخانه‌های دائمی مازندران ۴۵ درصد کاهش یافت

متوسط حجم روان آب هفت رودخانه دائمی و مهم مازندران که ۷۰ درصد آب کشاورزی استان را تامین می‌کنند، در سال آبی گذشته نسبت به دوره یک ساله قبل از آن ۴۵ درصد کاهش یافت

  اخبار
  1400/07/06

مدیر منابع آب بهشهر و گلوگاه:در شش ماهه اول سال۷ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان مسلوب المنفعه شده است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران مهندس کوروش قلی نژاد مدیر منابع آب بهشهر و گلوگاه با بیان اینکه صیانت از سفره های آب های زیرزمینی مهم ترین مسئله در سازگاری با کم آبی است و با ممنوعه دانستن دشت در شرق استان مازندران گفت : در شرق استان بدلیل کم آبی و برداشت های غیر مجاز تراز آبهای زیرزمینی را به شدت با افت مواجه کرده است.

  اخبار
  1400/07/04

هشدار آب منطقه ای مازندران درباره احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان

شرکت آب منطقه ای مازندران با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داد.

  اخبار
  1400/07/03

برگزاری جلسه اتاق فکر جوانان در ارتباط با نقش ایشان در پیشبرد اهداف اقتصادی شرکت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران ، در جلسه ای که با حضور آقای دکتر نامدار عضو هیئت مدیره و جانشین مدیرعامل برگزار گردید پیرامون مسائل مهم و نقش اتاق فکر در حل مشکلات مختلف شرکت با ارائه طرح و برنامه مشخص از طریق جوانان شرکت بحث و تبادل نظر شد.

  اخبار
  1400/06/30
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 ... 5 27 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 55
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 5,454
  • بازدید دیروز : 13,507
  • کل بازدید : 17,619,202
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 11:58:02
  • شناسه IP شما : 3.88.114.76

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821